Přečtěte si v ČMN 06/2010
Právě na novinových stáncích a u čerpacích stanic.
Bimota nikdy nebyla, nechtěla být, a ani nebude masová motorka. Je drahá jako vepř a i v tom je její kouzlo. Bimota DB7 Oronero stojí milion korun. A proč ne, když má karbon všude, kam se podíváte, z karbonu jsou kapoty, kyvka a dokonce i rám. V ČMN si přečtěte test, který je spíš tak trochu o tom se zasnít a říct si: jó, mít tak zbytečnej meloun …
Na straně osm vás potěší hned dvoustránkový supersekáč – tři staré pětikule Suzuki GS 500, Honda CB 500 a Kawasaki ER-5, co motorka, to symbol, jejichž společným jmenovatelem je spolehlivost, snadná servisovatelnost, nízká spotřeba a výborná ovladatelnost. Nechybí vzájemné srovnání, ani vyjádření techniků.
Stooktanový benzín je určitě téma. Proč vlastně? A vyplatí se? Co je oktanové číslo? Jak se zjišťuje? Dole na straně 10 se nezapomeňte podívat, na co budeme jezdit my nebo naše děti za nějakých 10 – 15 let. Myslíte, že na elektřinu? Možná se mýlíte.
Čtyřkolkáři v šestce ČMN najdou opět svojí přílohu, která přináší test dětského závodního sršně Access DRR 100, něco málo sexu, rozhovor s nejrychlejší českou čtyřkolkářkou Ollie Roučkovou, návod na to, jak si nejsnáze zničit čtyřkolku, tradiční seznam tratí, sport a spoustu nejžhavějších informací ze světa čtyřkolek, včetně opravy mylných informací, které nám naservírovaly minulé Černé ovce na ČT 1.
Za přílohou právem očekáváte historii, tentokrát se dozvíte o životě pilota, který měl v kolonce Povolání nejdříve „Instalatér“, později „Nejúspěšnější německý závodník“, o životě Ralfa Waldmanna.
Ve velkém dvoustránkovém rozhovoru vás Igor Brezovar vezme napříč celou Amerikou. Dozvíte se, jestli má Igor rád zimu, jaký je rozdíl mezi severem a jihem Ameriky a kolik stojí ve fastfoodu steak.
Pokud luštíte sudoku, tak oceníte „infostranu“ 26, kdo dá přednost Rossimu, velký rozhovor s ním najdete na straně 28.
Kdo dočte Rossiho, ten by měl otočit stranu, protože Moto GP 2010 začalo. Květák Simoncelli dostal hajsíka, Stoner druhý za nejrychlejším Rossim, třetí Lorenzo, čtvrtý Pedrosa. Takže nic nového. Spies sedmý, takže dobrý. Nebo ne?
Příště:
Test KTM 990 Adventure
Příloha Quad ? ATV
Pitbiky BBR
Honda NR750
Motorkářské kluby
Příjemné čtení!